Condensatore Evaporativu

U condensatore evaporativu hè miglioratu da a torre di raffreddamentu. U so principiu di funziunamentu hè basicamente uguale à quellu di a torre di raffreddamentu. Hè cumpostu principalmente di scambiatore di calore, sistema di circulazione d'acqua è sistema di ventilatori. U condensatore evaporativu hè basatu nantu à a condensazione evaporativa è u scambiu di calore sensibile. U sistema di distribuzione di l'acqua in cima di u condensatore spruzza continuamente l'acqua di raffreddamentu in giù per formà un film d'acqua nantu à a superficie di u tubu di scambiu di calore, U scambiu di calore sensibile si face trà u tubu di scambiu di calore è u fluidu caldu in u tubu, è u calore hè trasferitu à l'acqua di rinfrescamentu fora di u tubu. In listessu tempu, l'acqua di raffreddamentu fora di u tubu di scambiu di calore hè mischjata cù l'aria, è l'acqua di raffreddamentu rilascia u calore latente di evaporazione (u modu principale di scambiu di calore) à l'aria per u raffreddamentu, in modo chì a temperatura di condensazione di u u fluidu hè più vicinu à a temperatura di u bulbu umitu di l'aria, è a so temperatura di cundensazione pò esse 3-5 ℃ inferiore à quella di u sistema di cundensatore raffreddatu à acqua di a torre di raffreddamentu.

Vantaghju
1. Bonu effettu di cundensazione: grande calore latente di evaporazione, alta efficienza di trasferimentu di calore di u flussu inversu di l'aria è di u refrigerante, u condensatore evaporativu piglia a temperatura ambientale di u bulbu umitu cum'è forza motrice, utilizza u calore latente di evaporazione di u film d'acqua nantu à a bobina per fà a temperatura di cundensazione vicinu à a temperatura ambientale di u bulbu umitu, è a so temperatura di cundensazione pò esse 3-5 ℃ inferiore à quella di u sistema di condensatore raffreddatu à acqua di torre di raffreddamentu è 8-11 ℃ inferiore à quella di u sistema di condensatore raffreddatu à aria, chì riduce assai u cunsumu d'energia di u compressore, U rapportu di efficienza energetica di u sistema hè aumentatu da 10% -30%.

2. Risparmiu d'acqua: u calore latente di evaporazione di l'acqua hè adupratu per u scambiu di calore, è u cunsumu d'acqua in circulazione hè chjucu. Cunsidirendu u colpu di perdita è u scambiu d'acqua di acque reflue, u cunsumu d'acqua hè micca 5% -10% di u cundensatore generale raffreddatu à acqua.

3. Risparmiu energeticu

A temperatura di cundensazione di u condensatore evaporativu hè limitata da a temperatura di u bulbu bagnatu d'aria, è a temperatura di u bulbu bagnatu hè generalmente 8-14 ℃ inferiore à a temperatura di u bulbu seccu. In cunghjuntu cù l'ambiente di pressione negativa causata da u ventilatore di u latu superiore, a temperatura di cundensazione hè bassa, cusì u rapportu di cunsumazione di energia di u compressore hè bassu, è u cunsumu di energia di u ventilatore è a pompa d'acqua di u condensatore hè bassu. Rispuntendu à l'altri condensatori, u condensatore evaporativu pò risparmià 20% - 40% energia.

4. Low investimentu iniziale è costu di funziunamentu: u condensatore evaporativu hà una struttura compatta, ùn hà micca bisognu di torre di raffreddamentu, occupa una piccula area, è hè faciule da furmà un inseme durante a fabricazione, chì porta comodità à l'installazione è a manutenzione.


Tempu di posta: Apr-28-2021