Condensatore evaporativu

U condensatore evaporativu hè migliuratu da a torre di rinfrescante.U so principiu di funziunamentu hè basicamente u listessu cum'è quellu di a torre di rinfrescante.Hè cumpostu principalmente di scambiatore di calore, sistema di circulazione d'acqua è sistema di fan.U cundensatore evaporativu hè basatu annantu à a condensazione evaporativa è u scambiu di calore sensu.U sistema di distribuzione di l'acqua nantu à a cima di u cundensatore spruzza continuamente l'acqua di rinfrescante in u bassu per furmà una film d'acqua nantu à a superficia di u tubu di scambiu di calore, U scambiu di calore sensu si trova trà u tubu di scambiu di calore è u fluidu caldu in u tubu, è u calore. hè trasferitu à l'acqua di rinfrescante fora di u tubu.À u listessu tempu, l'acqua di rinfrescante fora di u tubu di scambiu di calore hè mischiata cù l'aria, è l'acqua di rinfrescante libera u calore latente di l'evaporazione (a via principale di u scambiu di calore) à l'aria per rinfriscà, per chì a temperatura di condensazione di u calore. fluidu hè più vicinu à a temperatura di u bulbe umitu di l'aria, è a so temperatura di cundensazione pò esse 3-5 ℃ più bassu di quella di u sistema di condensazione di a torre di rinfrescante d'acqua.

Vantage
1. Bonu effettu di condensazione: grande calore latente di evaporazione, alta efficienza di trasferimentu di calore di u flussu inversu di l'aria è di u refrigerante, u condensatore evaporativu piglia a temperatura di u bulbu umitu di l'ambienti cum'è a forza motrice, usa u calore latente di evaporazione di film d'acqua nantu à bobina per fà a temperatura di cundensazione vicinu à a temperatura di u bulbu umitu di l'ambienti, è a so temperatura di condensazione pò esse 3-5 ℃ più bassu di quellu di u sistema di cundensatore di torre di rinfrescante è 8-11 ℃ più bassu di quellu di u sistema di condensatore d'aria, chì riduce assai. u cunsumu di energia di compressore, U rapportu di efficienza energetica di u sistema hè aumentatu da 10% -30%.

2. Risparmiu d'acqua: u calore latente di l'evaporazione di l'acqua hè utilizatu per u scambiu di calore, è u cunsumu d'acqua circulante hè chjucu.In cunsiderà a perdita di colpu è u scambiu di l'acqua di l'acqua, u cunsumu d'acqua hè no.5% -10% di u condensatore generale d'acqua.

3. Risparmio energeticu

A temperatura di condensazione di u condensatore evaporativu hè limitata da a temperatura di u bulbu umitu di l'aria, è a temperatura di u bulbe umitu hè generalmente 8-14 ℃ più bassu di a temperatura di u bulbu seccu.Accoppiata cù l'ambiente di pressione negativa causata da u fanale superiore, a temperatura di condensazione hè bassa, cusì u rapportu di cunsumu d'energia di u compressore hè bassu, è u cunsumu di energia di u fan è a pompa d'acqua di u condensatore hè bassu.In cunfrontu cù altri condensatori, u condensatore evaporativu pò salvà 20% - 40% energia.

4. Bassu investimentu iniziale è u costu di u funziunamentu: u condensatore evaporativu hà una struttura compatta, ùn hà micca bisognu di torre di rinfrescante, occupa una piccula zona, è hè faciule di furmà un sanu durante a fabricazione, chì porta comodità à a stallazione è u mantenimentu.


Tempu di Postu: Apr-28-2021