Novu Prughjettu nantu à a Fabbrica di 360 000 Trattamentu di Carne di Pollu

SPL hà furnitu 6 set diCondensatori evaporativiper u prughjettu nantu à a pruvincia di Shandong in Cina.

6 set di Condensatori Evaporative

U prughjettu include congelazione rapida à bassa temperatura, almacenamentu in friddu, aria condizionata, acqua di ghiaccio di prucessu, sistema di pompa di calore, sistema di ricuperazione di calore, etc.À u listessu tempu, l'automatizazione è u scantu sò ancu u locu di luce, l'unità di compressore di rinfriscà, l'aria cooler, u scambiatore di calore, i valvuli, u sistema di cuntrollu di u prugettu sò i prudutti principali di e marche di u mondu.

 6 set di Condensatori Evaporative -01

Prughjettu Speciale

◆Use NH3 / CO₂ Sistema di Refrigerazione, ammonia cum'è refrigerante, CO₂ cum'è refrigerante di carica, sicuru, prutezzione di l'ambiente, alta efficienza.

◆Capacità di riempimentu di ammonia assai bassu: a capacità di riempimentu di ammonia di u sistema hè solu 10 tunnellate, chì hè solu 1/4 ~ 1/5 di a capacità di riempimentu di ammonia di u prugettu di a listessa scala.

◆ Ci sò parechje cundizioni di travagliu di temperatura è altu requisitu per a capacità cumpleta.Ci hè 8 tipi di cundizioni di travagliu di temperatura per a refrigerazione, u riscaldamentu è a ricuperazione di u calore.

◆ Grande capacità installata, capacità di refrigerazione di più di 7000KW.

◆ Altamente cumminatu cù i bisogni friddi è caldi di a macellazione è di trasfurmazioni di pollame, u sistema hè profondamente ottimizatu, cuncepimentu avanzatu di ricuperazione di u friddu, sistema di ricuperazione di calore in trè fasi, è l'usu cumpletu di a cunversione di frequenza, l'iniziu dolce è altre misure di ottimisazione.

 


Tempu di pubblicazione: 02-02-2021