Picculi Cunsiglii nantu à i Condensatori Evaporative SPL

Ùn eseguite alcunu serviziu nant'à o vicinu à i ventilatori, i motori, o unità o in l'unità senza prima assicuratevi chì i ventilatori è e pompe sò scollegati, chjusi è marcati.
Verificate per assicurà chì i cuscinetti di u mutore di u fanale sò stallati bè per prevene a sovraccarica di u mutore.
Apertura è / o ostaculi sottumessi ponu esse in u fondu di u bacinu d'acqua fredda.Attenti quandu caminate in questu equipamentu.
A superficia horizontale superiore di l'unità ùn hè micca pensata per esse usata cum'è una superficia per caminari o una piattaforma di travagliu.Se l'accessu à a cima di l'unità hè desideratu, l'acquirente / l'utilizatore finale hè avvisatu d'utilizà i mezi adatti in cunfurmità cù i normi di sicurezza applicabili di l'autorità governative.
I tubi spray ùn sò micca pensati per sustene u pesu di una persona o per esse aduprati cum'è un almacenamentu o una superficia di travagliu per qualsiasi equipamentu o arnesi.L'usu di questi cum'è superfici di marchjà, di travagliu o di almacenamentu pò causà ferite à u persunale o danni à l'equipaggiu.Unità cù eliminatori di drift ùn deve micca esse cuparti cù una tela plastica.
U persunale espunutu direttamente à u flussu di l'aria di scaricamentu è a deriva / nebbie associate, generate durante u funziunamentu di u sistema di distribuzione di l'acqua è / o di i ventilatori, o nebbie prodotte da getti d'acqua d'alta pressione o aria compressa (se aduprate per pulisce i cumpunenti di u sistema di ricirculazione di l'acqua) , deve portà l'equipaggiu di prutezzione respiratoria appruvatu per tali usu da l'autorità di sicurezza è di salute in u travagliu di u guvernu.
U riscaldatore di bacinu ùn hè micca cuncepitu per impedisce a ghiacciata durante u funziunamentu di l'unità.Ùn operate micca u riscaldatore di bacinu per periodi estesi di tempu.Puderia accade una cundizione di livellu di liquidu bassu, è u sistema ùn si spegnerà, ciò chì puderia causà danni à u riscaldatore è a unità.
Per piacè riferite à a Limitazione di Garanzia in u pacchettu di presentazione applicabile è in vigore à u mumentu di a vendita / compra di sti prudutti.Descritti in stu manuale sò i servizii cunsigliati per l'iniziu, u funziunamentu è l'arrestu, è a freccia apprussimata di ognunu.
L'unità SPL sò tipicamente installate immediatamente dopu a spedizione è parechji operanu tuttu l'annu.Toutefois, si l'unité doit être conservée pendant une période prolongée, soit avant ou après l'installation, certaines précautions doivent être observées.Per esempiu, copre l'unità cù una tela di plastica trasparente durante l'almacenamiento pò intrappulà u calore in l'unità, putenzialmente causendu danni à u riempimentu è altri cumpunenti di plastica.Se l'unità deve esse coperta durante l'almacenamiento, deve esse usata una tela opaca è riflettente.
Tutte e macchine elettriche, meccaniche è rotanti sò periculi potenziali, in particulare per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù u so disignu, a custruzzione è u funziunamentu.Dunque, aduprate e prucedure di bloccu adattate.E salvaguardi adatti (cumpresu l'usu di recinzioni protettive induve necessariu) deve esse pigliatu cù questu equipamentu sia per salvaguardà u publicu da ferite è per prevene danni à l'equipaggiu, u so sistema assuciatu è i locali.
Ùn aduprate micca olii chì cuntenenu detergenti per a lubrificazione di cuscinetti.L'olii detergenti sguassate u grafite in a manica di cuscinetti è causanu fallimentu di cuscinetti.Inoltre, ùn disturbate micca l'allineamentu di cuscinetti strincendu l'ajustamentu di u capu di cuscinettu nantu à una nova unità cum'è u torque ajustatu in fabbrica.
Stu equipamentu ùn deve mai esse operatu senza tutti i schermi di fan, pannelli d'accessu è porte d'accessu in u locu.Per a prutezzione di u persunale di serviziu è di mantenimentu autorizatu, installate un interruttore di seccione chjusu situatu in vista di l'unità nantu à ogni motore di ventilatore è pompa assuciatu cù questu equipamentu secondu a situazione pratica.
I metudi meccanichi è operativi devenu esse impiegati per prutege sti prudutti contr'à danni è / o efficacità ridutta per via di una eventuale congelazione.
Ùn aduprate mai solventi basati in cloruru o cloru, cum'è bleach o àcitu muriaticu (clorhidric) per pulisce l'acciaio inox.Hè impurtante di lavà a superficia cù acqua calda è sguassate cù un pappu seccu dopu a pulizia.
Informazioni generali di mantenimentu
I servizii necessarii per mantene un pezzu di l'equipaggiu di raffreddamentu evaporativu sò principalmente una funzione di a qualità di l'aria è l'acqua in a località di a stallazione.
AIR:I cundizioni atmosferichi più dannosi sò quelli chì anu quantità inusual di fumu industriale, fumi chimichi, sali o polveri pesanti.Tali impurità di l'aria sò purtate in l'equipaggiu è assorbite da l'acqua di recirculazione per furmà una suluzione corrosiva.
ACQUA :I cundizioni più dannosi si sviluppanu cum'è l'acqua s'evapora da l'equipaggiu, lascendu i solidi dissoluti urigginariamenti cuntenuti in l'acqua di maquillaje.Questi solidi dissoluti ponu esse alkalini o acidi è, cum'è sò cuncentrati in l'acqua circulante, ponu pruduce scaling o accelerà a corrosione.
lL'estensione di impurità in l'aria è l'acqua determina a frequenza di a maiò parte di i servizii di mantenimentu è guverna ancu l'estensione di u trattamentu di l'acqua chì pò varià da un semplice purgamentu continuu è cuntrollu biologicu à un sistema di trattamentu sofisticatu.

 


Tempu di post: 14-May-2021