Picculi Cunsiglii nantu à i Condensatori Evaporativi SPL

Ùn eseguite alcun serviziu nantu à o vicinu à i ventilatori, i mutori, o l'unità o in l'internu senza assicurà prima chì i ventilatori è e pompe sianu disconnessi, chjusi è tagged out.
Verificate per assicurà chì i cuscinetti di u motore di u ventilatore sò piazzati bè per prevene a sovraccarica di u mutore.
Aperture è / o ostruzzioni sommerse ponu esiste in u fondu di u bacinu di l'acqua fredda. Attenti quandu si cammina in questu equipagiu.
A superficia orizontale superiore di l'unità ùn hè micca pensata per l'usu cum'è una superficie di camminata o una piattaforma di travagliu. Se l'accessu à a cima di l'unità hè desideratu, l'acquirente / l'utente finale hè avvertitu di aduprà mezi adatti conformi à e norme di sicurezza applicabili di l'autorità governative.
I tubi spray ùn sò micca cuncepiti per supportà u pesu di una persona o per esse aduprati cum'è magazzinu o superficie di travagliu per qualsiasi apparecchiatura o arnesi. L'utilizazione di queste cum'è camminate, travagliu o superfici di stoccaggio pò causà ferite à u persunale o dannu à l'attrezzatura. L'unità cù eliminatori di drift ùn devenu micca esse coperti cù un telone in plastica.
U persunale espostu direttamente à u flussu d'aria di scarica è à a deriva / nebbie associate, generate durante u funziunamentu di u sistema di distribuzione di l'acqua è / o ventilatori, o nebbie prodotte da getti d'acqua ad alta pressione o aria compressa (se adupratu per pulisce i componenti di u sistema d'acqua di ricirculazione) , Deve purtà un equipamentu di prutezzione respiratoria appruvatu per tale usu da l'autorità governamentali di sicurezza è salute occupazionale.
U riscaldatore di bacinu ùn hè micca cuncepitu per prevene u ghjacciu durante u funziunamentu di l'unità. Ùn aduprate micca u riscaldatore di u bacinu per lunghi periodi di tempu. Una cundizione di bassu livellu di liquidu pò accade, è u sistema ùn si spegnerà micca chì puderebbe causà danni à u riscaldatore è à l'unità.
Per piacè riferitevi à a Limitazione di e Garanzie in u pacchettu sottumessu applicabile è in vigore à u mumentu di a vendita / compra di sti prudutti. Descritti in stu manuale sò i servizii raccomandati per u start-up, u funziunamentu è u spegnu, è a frequenza approssimativa di ognunu.
L'unità SPL sò tipicamente installate immediatamente dopu a spedizione è parechje operanu tuttu l'annu. Tuttavia, se l'unità deve esse conservata per un periodu prolungatu di tempu prima o dopu l'installazione, certe precauzioni devenu esse rispettate. Per esempiu, copre l'unità cù una tela di plastica trasparente durante u almacenamentu pò intrappulà u calore in l'unità, putenzialmente causendu danni à u riempimentu è à altri cumpunenti di plastica. Se l'unità deve esse coperta durante l'almacenamiento, una opaca, lona riflettente deve esse usata.
Tutte e macchine elettriche, meccaniche è rotative sò periculi putenziali, in particulare per quelli chì ùn cunnoscenu micca u so cuncepimentu, a custruzzione è u funziunamentu. Dunque, aduprate procedure adatti di bloccu. Prudutti adeguati (cumpresu l'usu di recinzioni protettive induve hè necessariu) devenu esse presi cun questu equipagiu sia per salvaguardà u publicu da e ferite sia per prevene danni à l'equipaggiamentu, u so sistema assuciatu è i locali.
Ùn aduprate micca olii chì cuntenenu detergenti per a lubrificazione di u cuscinettu. L'olii detergenti elimineranu u grafitu in a manica di u cuscinettu è causeranu u fallimentu di u cuscinettu. Inoltre, ùn disturbate micca l'allineamentu di i cuscinetti stringendu a regolazione di u cappucciu di u cuscinettu nantu à una nova unità chì hè regolata à u torque in fabbrica.
Questu equipagiu ùn deve mai esse operatu senza tutti i schermi di i ventilatori, i pannelli d'accessu, è e porte d'accessu in postu. Per a prutezzione di u serviziu autorizatu è di u mantenimentu, installate un interruttore di disconnessione bloccabile situatu à vista di l'unità nantu à ogni ventilatore è u mutore di pompa associati à questu equipagiu secondu a situazione pratica.
I metudi meccanichi è operativi devenu esse impiegati per prutege sti prudutti da danni è / o efficacità ridutta per via di pussibule congelazione.
Ùn aduprà mai cloruri o solventi à basa di cloru cum'è imbianchinu o acidu muriaticu (cloridrico) per pulisce l'acciaiu inox. Hè impurtante di risciacquà a superficia cun acqua calda è asciugà cù un pannu seccu dopu a pulizia.
Infurmazione Generale di Mantenimentu
I servizii richiesti per mantene un pezzu di apparecchiature di raffreddamentu evaporativu sò principalmente una funzione di a qualità di l'aria è di l'acqua in a località di l'installazione.
AIR: E cundizioni atmosferiche più dannose sò quelle cù quantità insolite di fumu industriale, fumi chimichi, sale o polvere pesante. Tali impurità in aria sò purtate in l'attrezzatura è assorbite da l'acqua di ricirculazione per formà una soluzione corrosiva.
ACQUA:E cundizioni più dannose si sviluppanu quandu l'acqua si evapora da l'attrezzatura, lascendu daretu i solidi sciolti originariamente cuntenuti in l'acqua di make-up. Questi solidi sciolti ponu esse alcalini o acidici è, cume sò concentrati in l'acqua in circulazione, ponu pruduce scaling o accelerà a corrosione.
lL'estensione di impurità in l'aria è in l'acqua determina a frequenza di a maiò parte di i servizii di manutenzione è guverna ancu l'estensione di u trattamentu di l'acqua chì pò varià da un simplice purgamentu continuu è un cuntrollu biologicu à un sistema di trattamentu sofisticatu.

 


Tempu di posta: Maghju-14-2021